Przyciski

poniedziałek, 6 maja 2019

Modna opaska do włosów na wiosnę-lato 2019


Tak jak już pisałam wcześniej, nie gonię już za trendami i nie tworzę listy z rzeczami, które w danym sezonie MUSZĄ się znaleźć w mojej szafie. Nie oznacza to jednocześnie, że całkowicie nie interesuję się tym, co proponują projektanci, a co za tym idzie, że ze wszystkiego muszę rezygnować. Mocnych trendów na wiosnę-lato 2019 jest naprawdę dużo. Jednak okazuje się, że przez ostatnie lata, wiele z nich zdążyłam już przetestować, więc może dlatego nie robią już na mnie takiego wrażenia. Wśród najpopularniejszych można wymienić neonowe kolory. Pamiętam jak jarzeniowe odcienie królowały w 2012 roku. Wtedy nie potrafiłam przejść obojętnie obok naszyjnika z H&M w żółtym, jaskrawym odcieniu. Teraz podobna kolorystyka stała się częścią kolekcji Versace, Off-White i Jeremy Scott. Obok modnych kolorów, pojawiły się także wzory. Zwierzęce printy można oglądać już od kilku sezonów. Mnie tym razem najbardziej cieszy powrót mojej ulubionej krowy, którą lansują Burberry i Victoria Beckham. Spodnie w łaty pojawiały się na tym blogu nie raz i bez wątpienia jeszcze nie raz tu zagoszczą. Innym popularnym nadrukiem są różnego rodzaju przebarwienia, od jeansowego marmurku, po różnokolorowe wzory tie-dye. Kurtkę Levi’s swego czasu samodzielnie odbarwiłam wybielaczem. Teraz jeans w podobnym wydaniu można było zobaczyć w kolekcji Celine.



Projektanci zachęcają nas do zakupów nie samymi kolorami i printami. W każdym sezonie znajdziemy również listę modnych tkanin i przede wszystkim modeli. Jednak zanim do nich przejdę przyjrzyjmy się jeszcze materiałom. Lubię wszelkie dzianiny, więc cieszy mnie powrót ubrań robionych na szydełku. Sukienki od Chloe i topy oraz spodnie Alberta Ferretti, mogą być świetną inspiracją na najbliższe miesiące. Ja wciąż wspominam szydełkowe spodenki z kolekcji H&M Conscious, które nosiłam w 2011 roku. Obecnie według tego, co zaobserwowałam oglądając zdjęcia z tygodni mody, królować będą sukienki. Modele, które sprawdzą się przede wszystkim na plaży, zaprezentowały takie domy mody jak: Dior, Sonia Rykiel i Pyer Moss. Bliska szydełkowym splotom i równie modna, jest także siatka, która na tym blogu pojawiała się pod różnymi postaciami. Od torby zakupowej rodem z czasów PRL, po zwykłą bluzkę. Przejdźmy jednak do modnych ubrań i dodatków na wiosnę-lato 2019. Wśród hitów, z którymi zdążyłam się już dobrze zapoznać są między innymi spodnie z kieszeniami. Bojówki po raz pierwszy znalazły się w mojej szafie jeszcze w podstawówce, ale w swojej szafie mam inny model, który pokazywałam już kilka lat temu. Wersja, którą mam, to raczej joggersy z naszytymi kieszeniami, niż spodnie typu cargo lansowane przez Fendi, ale też wpisują się w ten trend. Po raz kolejny wśród najmodniejszych dodatków, znalazły się natomiast kapelusze typu bucket hat. Na blogu miałam okazję pokazać już dwa modele z kolekcji MISBHV – czarny i biały. To oczywiście tylko kilka przykładów, bo tak jak pisałam, sezon wiosna-lato 2019 obfituje w modne propozycje. Wśród trendów znalazł się również dodatek, którego nie mogłam wygrzebać z dna szafy, bo ostatnio miałam z nim kontakt ponad 20 lat temu, kiedy po pierwszej komunii postanowiłam ściąć włosy. O czym mowa? Oczywiście o opaskach.



Mam wrażenie, że zachowując opaski, które nosiłam w podstawówce, pomijając fakt, że byłyby za małe, miałabym idealne wzory właśnie na ten sezon. Welurowa w panterkę i neonowa w czarne paski, to jedne z moich ulubionych w tamtym okresie. Tym razem jednak postawiłam na bardziej klasyczne rozwiązanie i wybrałam dość dużą opaskę z czarnego aksamitu. Zamówiłam ją prawie dwa miesiące temu na Aliexpress i kiedy zwątpiłam, że w ogóle dojdzie, to znalazłam ją w swojej skrzynce. Podobne modele można kupić również bez długiego czasu oczekiwania w Lui Store, Theditguide, a nawet w Asos. Popularność dość dużych opasek oczywiście nie jest przypadkowa. Takie modele w swojej kolekcji lansowała Prada. Nie trzeba było zatem długo czekać na nowe wersje, nawet takie w stylu boho. Na Instagramie pokazywałam już model z rafii, który jeszcze nie doczekał się premiery na blogu, ale co się odwlecze, to nie uciecze. Jeżeli szukacie czegoś naprawdę specjalnego, to najlepiej będzie wybrać się do Marta Ruta Hats. Znajdziecie tam nie tylko wyjątkowe kapelusze, ale właśnie opaski w rozmiarze XXL.



Bluzka – Free People
Koszula – Zara
Spodnie – Zara
Opaska – Aliexpress (podobna opaska)
Buty – Birkenstock
Torebka – Moschino




1 komentarz:

Dziękuję za komentarz