Przyciski

środa, 20 kwietnia 2011

W BIELI Z WIKLINOWĄ KOPERTÓWKĄ i SZYDEŁKOWYMI SPODENKAMI

O tym, że sieciówki kopiują wielkich projektantów wszyscy wiedzą. Czy jednak dzieje się to tylko w jedną stronę? Projektanci cały czas wspominają o swojej inspiracji ulicą. Tym razem na net-a-porte znalazłam kopertówkę Michaela Korsa, która bardzo przypomina mi moją znalezioną w sh rok temu. Nie przyłożyłam się szczególnie do tego żeby znaleźć informację kiedy faktycznie powstała torebka Michaela Korsa, ale przejrzałam trochę stron i wzmianek o niej starszych niż 4 miesiące nie ma. Szczerze mówiąc nie chcę zwyczajnie wiedzieć czy to może być prawda. Wolę żyć w przekonaniu, że po prostu nie wiem, która z nich była pierwsza. Przy okazji możecie dziś zobaczyć również koszulę z MANGO, którą moja Mama znalazła mi w sh oraz szydełkowe spodenki H&M Conscious.

Everyone know that chain shops are copying designers’ work. But, is it only the one way connection? Designers constantly are talking about how they are inspirated by the street. This thime at net-a-porte I found a clutch by Michael Kors, which reminded me pretty much of mine, found one year ago in SH. I didn’t do my best to find out when exactly it’s been made, but I noticed that on some sites they are information about it not older than 4 months. I don’t want to know if it’s true or not, honestly. I rather live in belief that simply I don’t know which one was first. By the way You can see my shirt from MANGO, which my mom has found in SH and crochet shorts from H&M’s Conscious. 





Spodenki / Shorts - H&M Conscious
Koszula / Shirt - MANGO z sh
Bluzka / Top - H&M
Pierścionek / Ring - ebay
Kopertówka / Clutch - ATMOSPHERE z sh
Skarpetki / Socks - H&M
Buty / Shoes - JESSICA SIMPSON DANY jessicasimpsoncollection.com

60 komentarzy:

  1. cudny, romantyczny set!
    ale czemu tak mało zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny zestaw! uwielbiam te dwa kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna biżuteria i koperta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lumpexoholiczka przejrzę zdjęcia jeszcze wieczorem i zapewne coś dorzucę

    OdpowiedzUsuń
  5. Same slicznosci a buty to prawdziwe dzielo sztuki!

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie!
    ta biała kolekcja z h&m jest super, muszę sobie cos z niej wybrac

    OdpowiedzUsuń
  7. pierscionek swietnie sie prezentuje, nie pozbywaj sie go :) spodenki tez mam, ale nie leza tak dobrze. sandaly Dany tez swietne.. mozesz mi napisac czy sa ciezkie?

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie dlaczego tak mało zdjęć? :) dodaj bo zestaw naprawdę bardzo świeży i taki wiosenny :)
    zazdroszczę pierścienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona Twoimi butami. :)

    A co do projektantów, to fakt, inspirują się również ulicą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się bardzo podoba! ŚWIETNIE wyglądasz w białym!!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie tak na jasno!! wszystko mi sie podoba!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam Cię za umiejętność chodzenia w butach, które na pierwszy rzut oka nie wyglądają na takie w których można spokojeni stapać :)
    a kopertówka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super! ogół świetny, buty niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak! mmm! Super! Kupuję to! Piękne te spodenki, przewspaniałe buty, no i jetem fanką takiego połączenia ze skarpetkami!
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  15. to mi sie podoba!!!! bomba! kocham złoto

    OdpowiedzUsuń
  16. u ciebie juz tak ciepło? Sliczny set, a kopertówka bardzo na tak

    OdpowiedzUsuń
  17. kayaretro dziś była cudowna pogoda i było mi tak ciepło plus oczywiście miałam jeszcze marynarkę

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna całość! pokaż więcej zdjęć kopertowki, wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego za dużo, ale jeszcze jakieś dwa dorzuciłam

    OdpowiedzUsuń
  20. GhettoFabulous przepraszam, że nie odpisałam wcześniej, ale jakoś przeoczyłam Twoje pytanie. Wszystkie buty mam raczej dość masywne, więc ciężko mi powiedzieć czy są bardzo ciężkie, bo takie jak większość, ale np. są cięższe niż Lity, a powinno być odwrotnie. Jak chodzę w nich to szczególnie mi nie ciążą.

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest dla mnie Twój najlepszy zestaw:) no podoba mie się, podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super chyba jeden z towich lepszych setow:) najbardziej podoba mi sie torebka i kolorowe pazury:P

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny set i moje ulubione buty .

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny delikatny zestaw! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to połączyłaś, lubię takie zestawy a'la saint tropez;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzieki za odpowiedz. powiem szczerze ze lity mi sie na poczatku baaaardzo nie podobaly, pozniej przekonalam sie do sandalow, teraz zastanawiam sie nad Dany z wezowej skory..
    ale caly czas wracam myslami do brazowych botkow Lita.. Twoj blog wcale nie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dany z wężowej skórki są śliczne. Ja się tak zachwyciłam wygodą Lit, że planowałam kupić jeszcze beżowe z zamszu, ale dotąd nie dostałam mojego rozmiaru, a na lato chyba nie ma sensu ich kupować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem co zadecydowałaś zrobić, ja bym zakupiła oryginał mimo wszystko. A tutaj wyglądasz ślicznie i uroczo ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zestawienie, śliczne kolory. Podoba mi się tu.

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, kopertówka, szorty - nieziemskie ;p
    wyglądasz przeuroczo .

    OdpowiedzUsuń
  31. Sandra dziś podjęłam decyzję. Stwierdziłam, że poszukam sobie co bym mogła kupić zamiast kolejnego pierścionka i tym sposobem sama nie wiem kiedy kupiłam sukienkę i buty także na razie odpuszczam pierścionek, choć nie wykluczam, że w przyszłości jeszcze o nim pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba muszę się przejechać do H&M bo świetne są te spodenki ;)

    I widzę , że chyba mniej podkreślasz brwi - wyglądasz o wiele lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle wyglądasz nieziemsko, muszę przyznać że biel bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny outfit! Szczególnie bluzeczka i szorty! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz :) a buty masz genialne :D
    oczywiście dodaję do obserwowanych (i liczę na to samo)
    mój blog:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudny zestaw mmm :) delikatny
    cudne spodenki
    całość swietnie przełamana butami!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz jak z zagranicznych sesji Elle :)

    Pozdrawiam http://high-heels-and-the-city.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam do mnie, trwa konkurs ;)

    http://ajmissindependent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie wyglądasz!urzekł mnie ten zestaw,taki letni!

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo dziewczęco, uroczy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  41. spodenki są świetne. Bardzo lubię Twój styl, często odwiedzam bloga.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. mogłabys podać sprzedawcę, który sprzedaje te pierścionki na ebayu? nie mogę za nic znaleźć, będę bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  43. ja kupiłam przedostatni i z tego co patrzyłam to na ebayu już ich nie było, ale za to możesz kupić w jego sklepie etsy.com/shop/snefter

    OdpowiedzUsuń
  44. uroczo wygladasz w tej bieli

    OdpowiedzUsuń
  45. Sielsko, anielsko... cudne zestawienia a buty <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz