Przyciski

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Hit z wyprzedaży

Lato nie jest moim ulubionym czasem na zakupy. Zdecydowanie lepiej dodaje mi się rzeczy do koszyka w zimowe wieczory, kiedy po prostu nie mam nic lepszego do robienia. Dotyczy to również wyprzedaży. O ile podczas zimowych, moja szafa pęka w szwach i zastanawiam się, gdzie upychać kolejne nowości, tak podczas letnich przybywa mi zaledwie kilka sztuk.

Podczas tegorocznych wyprzedaży kupowałam głównie sukienki, a za najlepszą upolowaną w obniżonej cenie uważam właśnie tę, która stała się bohaterką poniższych zdjęć.



Sukienka – ZARA STUDIO
Torebka – ZARA
Buty – ZARA
Bransoletka - BELLER

3 komentarze:

  1. Ja już się nie załapałam na tę sukienkę :(
    Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, możesz się nią pochwalić na forum Betanii, ludziom się spodoba twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. okropna i jeszcze te platfusowate buty na kołkowatych nogach .......... czy ty się nie widzisz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz