Przyciski

poniedziałek, 18 lipca 2016

Asymetryczne dzwony

Jednym z modeli spodni, które w tym sezonie spodobały mi się szczególnie, były poszarpane, krótkie dzwony projektu Marques’almeida. W latach 90., widziałam przeróżne wersje rozkloszowanych spodni, ale ten model, nie przypominał żadnych, które do tej pory mogłam zobaczyć. Miałam w szafie ekstremalnie szerokie modele, takie ozdabiane haftami na dole lub na całej długości, o których aktualnie przypomina mi kolekcja Gucci, jak i te całkiem zwyczajne. Asymetryczne, miewałam do tej pory spódnice i sukienki. Spodnie o nieregularnej długości,jeżeli w ogóle tak można o nich mówić, to wyłącznie model inspirowany fasonem Vetements.

Szukając w sklepach odpowiednika z kolekcji Marques’almeida, moją uwagę zwróciły dzwony Zara Studio. Co prawda, nie uszyto ich z jeansu i brakowało im zadziornego charakteru, który dzięki nieregularnym postrzępieniom zyskały spodnie, które tak mi się spodobały, ale również miały w sobie coś intrygującego.

Delikatną wersję asymetrycznych dzwonów, postanowiłam przełamać wzorzystym swetrem, dzięki czemu nie wyglądały przesadnie elegancko i świetnie nadawały się na co dzień.




Sweter – ADIDAS X JEREMY SCOTT
Spodnie – ZARA STUDIO
Torebka – MICHAEL KORS
Buty - ZARA

8 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają, szczególnie te dzwony z sandałami, dodałabym tylko jakąś biżuterię np. duży damski naszyjnik z pandory http://estore-pl.pandora.net/pl_PL/naszyjniki/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich pstrokatych górach zdecydowanie rezygnuję z biżuterii. Jak dla mnie to już za dużo :)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad ich zakupem,ale jednak zrezygnowałam :) i powoli żałuje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widuję je na stronie Zary, więc jeszcze jest szansa. Są teraz po 59zł.

      Usuń
  3. kontrowersyjnie jednak robi wrażenie! super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie cała ta stylizacja to strzał w 10. Spodnie są genialne. Ja zapewne inaczej bym je skomponowała, ale Twoja propozycja inspiruje i wygląda na Tobie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz