Przyciski

niedziela, 7 kwietnia 2013

NOWY YORK NA MOICH LEGINSACH


Marzenia o wyjeździe do Nowego Yorku muszą jeszcze długo poczekać na spełnienie, więc na razie w ramach fascynacji tym miastem sprawiłam sobie leginsy.

Dream of visting New York has to wait just a little more, so giving my fascination, I’ve decided to buy myself a leggings.  





Leginsy / Leggings - BLACK MILK
Płaszcz / Coat - TOPSHOP
Czapka / Cap - KENZO X NEW ERA
T-shirt - COS
Torebka / Bag - MOSCHINO
Buty / Boots - CHOIES

17 komentarzy:

  1. A już myslałam, że to moje wymarzone buty Jacobsa... :)

    Cały look ocieka zajebistością! Super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny gust i czapka mistrz! ; )
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Our team was looking at your website and we really love your style and were wondering if you would like to do a guest blog post for our site? We are looking for fashion savvy people like you to become a Tripanista Contributor. Email us at tripanista@gmail.com for detials!

    OdpowiedzUsuń
  4. Saw this on Lookbook & I absolutely L O V E that outfit.
    keep it on! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. leginsy i torebka do reszty skradło moje serce :D - zapraszam do obejrzenia moich stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, super!! bardzo mi się wszystko podoba. bardzo!!
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne legginsy !!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz