Przyciski

niedziela, 15 stycznia 2012

NOWE FUTRO NA POCZĄTEK PRAWDZIWEJ ZIMY

Wczoraj zostałam mile zaskoczona pięknym prezentem. Miałam w planie kupować każdej zimy co najmniej jedno futro. Tej jednak nie mogłam trafić na żadne, które naprawdę by mi się spodobało. Jak ostatnio byłam w Zarze to tego modelu chyba jeszcze nie było w kolekcji. Jednak kto mógłby mnie znać lepiej niż moja mama. Trafiła idealnie.

Yesterday I was surprised with a beautiful gift. I planned to buy one fur in each winter. This time, I couldn’t find any, which I’d like. When I was the last time in Zara, it wasn’t there yet. Who could’ve known  me better than me own mom. It’s perfect. 






Futro / Fur - ZARA
Legginsy / Leggings - H&M - DRAGON TATTOO
Buty / Boots - ebay
Torebka / Bag - allegro
Pierścionek / Ring - ebay
Czapka / Hat - vintage
Szalik / Scarf - LANVIN FOR H&M
Marynarka / Jacket - ZARA

50 komentarzy:

  1. też je sobie kupiłam- piękne jest :) a Ty wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Futro futrem ale jak do tego wszystkiego pasuje sceneria;)

    Pozdrawiam,
    Anna
    http://anna-kowalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko! pełen zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne futro! ale torebka i'm in love!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne futro!Set jak najbardziej w moim stylu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. super ta torebka, czy podałabyś nick sprzedawcy? szukam,ale nie mogę takiej znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedający nazywa się Sklep_iKama

      Usuń
  7. Torebka to jednorazowa sprawa, czy jest ich na allegro więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz napisać do tej Sprzedającej, bo realizuje też indywidualne zamówienia

      Usuń
  8. i to się nazywa prawdziwy zimowy look!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zestawik;) Pięknie wszystko ze sobą współgra;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Futro jest przepiękne. Też chcę się na nie porwać, ale na razie cena mnie blokuje. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ! naprawdę bardzo podoba mi się ten outfit ! rzeczywiście, futro fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love ur blog!!
    I follow you!
    hug from Barcelona

    www.themidniteblues.blogspot.com

    follow each other??

    OdpowiedzUsuń
  13. you have an amazing style! I'm following *

    http://behindcatiseyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. a u mnie zimy nie ma:( przepięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe futro, bardzo fajna stylizacja, a torebka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam połączenie skóry i futra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak współczesna, rosyjska księżniczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja szukam idealnego futerka, znalazłam bardzo fajne od Michaela Korsa, no, ale cena jest wciąż za duża :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie w tym futrze. Mierzyłam je wczoraj w Zarze na wyprzedaży i ja wyglądałam w nim jak Yeti ale nie w dobrym tego słowa znaczeniu ;) Bardzo żałowałam, że tak dziwnie mi w nim było bo cenę miało super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna torebka i fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Futerko jest super, właśnie dziś oglądałam je w Zarze, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie wyglądasz, nie mogę się napatrzeć, kolor szminki super

    OdpowiedzUsuń
  23. REWELACJA! Cudowne połącze
    http://mrs-blackana.blogspot.comnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny set :)) Czy mogłabyś zdradzić ile dałaś za torbę ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful look!! and nice blog!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie :P
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz genialnie! bacznie Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz genialnie! bacznie Cie obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. idealnie! choruję na takie futro!
    leprettyshit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie się prezentujesz, a kolor szminki nieziemski , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny look :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  32. futro najlepsze!
    ile Ty masz lat, bo strasznie młodo wyglądasz! ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. ;O! cudowne futro! Dawno kupiłaś?
    tak na marginesie, ile masz lat, bo bardzo młodo wyglądasz, a czytając pierwszy blok, wspominający, że jesteś przed dwudziestką, oznacza, że już aż tak bardzo młoda to nie ;p
    hm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam je 14 stycznia. mam 21 lat

      Usuń
  34. ślicznie ! bardzo mi się podoba futro i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  35. super te skórkowe spodnie - pokaz pupe w nich!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz