Przyciski

piątek, 27 stycznia 2012

BAG à la PHILLIP LIM PASHLI AND SHIRT WITH COLLAR TIPS

Na wstępie przepraszam za zastój na blogu, ale z powodu egzaminów brakuje mi czasu na cokolwiek. Dziś jedynie moje nowe zakupy. Od dawna jestem zakochana w torebce Phillip Lim Pashli jednak z powodu ceny jest ona dla mnie nieosiągalna. Kiedy na stronie vj-styl znalazłam inspirację tym modelem, musiałam od razu złożyć zamówienie. Koszuli z kołnierzykiem z metalowymi końcówkami również szukałam od dawna i z pomocą jak zwykle przyszedł ebay.

In the beginning, I’d like to apologize for the stagnation, because of exams, I don’t have much time for anything. Today, my new sopping. I’ve been in love with this bag Phillip Lim Pashli, but because of the price, it’s beyond my range. When I found on vj-style inspiration ot his model, I placed an order immediately. I’ve been looking for the shirt with metal colars’ endings and ebay came in handy as usual.  



27 komentarzy:

  1. idealne zakupy ♥ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są te złote zdobienia, zresztą torebka też jest ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna tobra i wspaniała koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula cudowna, torba nie do konca mi sie podoba - ale jestem ciekawa jak ja zestawisz :)

    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń
  5. na allegro można kupić same collar tips i zakładać je do każdej koszuli :)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14417985

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula rodem jak z Zary, a torebka świetna. Też muszę jakąś czarną przygarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. just an idea, try to translate in English as well so your blog can be read internationally. Like me :)

    www.dkp-style.com

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa <3 koszuli zazdroszcze z całego serca! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the bag!

    I have a giveaway on my blog.. check it out if interested!
    Enter boticca.com giveaway, win $100
    ♥ www.thegirlatfirstavenue.com

    OdpowiedzUsuń
  11. love those pieces!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg! I love the bag and top! I want the top with metal colar! It attracted me! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne nakładki na kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę zakupów <3

    W jakim mieście mieszkasz? I gdzie jest ten sh? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz