Przyciski

poniedziałek, 2 stycznia 2012

KOLOROWE SPODNIE I ZŁOTE DODATKI

Podobno jaki Nowy Rok taki cały rok, więc nie wypadało nie spędzić kilku minut nad zastanowieniem się, co na siebie włożyć. Ogólnie wyszło na to, że mam na sobie rzeczy tylko z dwóch sieciówek i pierścionek kupiony na ebayu. Mimo to jednak przyznam, że nie czuję się ani trochę podobna do żadnego z manekinów, które widuję w tych sklepach.


They say The New Year it's like the New Year's Eve, so I took some time thinking what to wear. Generally It came out that I wear only two things from a chain-shop and one ring bought on ebay. Although, I admit, that I don't feel like those dummys we see in the stores. 






Marynarka / Jacket - ZARA
Spodnie / Pants - ZARA
Kopertówka / Clutch - ZARA
Buty / Shoes - ZARA
Kapelusz / Hat - H&M
Pierścionki / Rings - H&M, ebay

48 komentarzy:

  1. uwielbiam te buty i tę kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh you look brilliant, love it!!

    OdpowiedzUsuń
  3. buty i kapelusz fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie wyglądasz podobnie do manekinu :) Świetne masz buty. No i oszałamiające dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki styl. I myślę, że jesteś niziutka, bo mi te spodnie sięgają przed kostki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. żakiet jest cudowny !
    spodnie zresztą też!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz na sobie same cudeńka :)) Kopertówka należy do moich ulubionych !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz ale za dużo tych pstrokatych rzeczy - zamiast tych butów (są cudne) może czarne szpilki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty są IDEALNE <3
    Zapraszam także do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita! Bardzo podoba mi się Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  11. no to mnie dzis rozwaliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ania19119 jeszcze nie trafiłam na szpilki, które nie spadły mi z nóg. muszę mieć buty zabudowane albo zapinane w kostce, bo mam małą i bardzo wąską stopę. Ostatnio mierzyłam takie wężowe w RI i czarne w ALDO i standardowo najmniejszy rozmiar był za luźny :( zresztą w Nowy Rok obcasy zdecydowanie przerosłyby możliwości moich stóp.

    Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie i buty są mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie spodni i butów jest przegenialne, ale za dużo tu odcieni złota, torebka jest bardzo ciepła, wręcz wpadająca w zieleń, naszyjnik bardzo żółty, moim zdaniem to za dużo, jednak na buty i spodnie nie mogę się napatrzeć, coś wspaniałego.

    e.

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo niee, na pewno nie wyglądasz jak żaden manekin z galerii! powiem więcej- wyglądasz genialnie i mega inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. we wszystkim Twoich stylizacjach brakuje mi jednego - rękawiczek. Ostatnio znalazłam rewelacyjny sklep marki GIRLS LOVE SHOPPING może coś tam znajdziesz www.girlsloveshopping.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. farfalla mam ok. 20 par, po prostu ich nie noszę jak temperatura jest na plusie (czasami zdarzy mi się założyć skórzane, ale to rzadkość), ale dzięki, choć za ceny z tego sklepu na ebayu kupi się kilka par identycznych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny look ale ja wolalabym do tego wszystkiego jakies szalowe szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dal mnie zbyt dużo się tu dzieję. ale w butach jeste zakochana na amen :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Czesc. Fajny caly blog, bardzo lubie mode.
    W tym poscie podoba mi sie Twoj kapelusz i kopertowka.
    Pozdrawiam cieplutko z zimnego Chicago.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zjawiskowy look !!
    Podziw dla Ciebie... Jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci do twarzy w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje sety są mega oryginalne,to ty nadajesz charakteru tym ubraniom:) nie ma mowy o podobieństwie do sieciówkowych manekinów-buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wszystko zestawiłaś!! oprócz butów... nie wiem jakoś nie mogę ich znieść gdziekolwiek je zobaczę ;-) Chętnie założyła bym wszystkie rzeczy, które proponujesz, ale zamiast tych butów dobrała bym czarne, klasyczne szpilki :-)

    Spodnie wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. łał, jednym słowem - oryginalność. żakiet i dodatki maksymalnie mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja !

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki słodziak z Ciebie :)) śliczna! bardzo dobrze wyglądasz w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacja, a paznokcie i pierścionki świetnie podkręcają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam te spodnie :) Fajnie je zestawiłaś, wyglądają obłędnie z tymi butami! Odważnie, czyli tak jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdybyś tylko chciała kiedyś sprzedać tę cekinową kopertówkę to koniecznie daj znać! Jestem pierwsza na liście! ;) Genialnie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. te buty zawsze mi się tak podobały, ale nigdzie ich nie mogę znaleźć w sieci. jaki masz rozmiar ;) może chcialabys kiedys sprzedac?

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam rozmiar 36. Buty nie będą na sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz