Przyciski

niedziela, 6 sierpnia 2017

W chińskim ogrodzie

Motywy związane z Dalekim Wschodem, to jeden z trendów, który lansuje już kolejny sezon z rzędu między innymi Gucci. Tym razem jednak nie kimono utrzymane w tym duchu stało się głównym bohaterem stylizacji. Zamiast niego na pierwszym planie jest jedna z moich ulubionych rzeczy, kupionych w ostatnim czasie w Zarze. O ile na wyprzedaży mi się nie poszczęściło, bo poza kaszmirowym swetrem, nie kupiłam nic szczególnego, tak w nowej kolekcji trafiłam na kilka świetnych rzeczy, w tym również na sukienkę, którą mam dziś na sobie. Podobny model już wcześniej zwrócił moją uwagę na pokazie Dawida Wolińskiego. Mam na myśli sukienkę z gorsetową górą i drapowaną spódnicą właśnie w tkaninę w paski. Oczywiście nie ma mowy o porównywaniu kreacji polskiego projektanta z modelem z Zary, ale to chyba właśnie za jej sprawą, model z sieciówki od razu przykuł moją uwagę.






Sukienka – ZARA
Kimono – ZARA
Naszyjnik – MOKOBELLE
Kozaki – ZARA
Torebka – KURT GEIGER

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz