Przyciski

niedziela, 31 lipca 2016

Made in Poland

Tak jak obiecywałam, co pewien czas będę Wam pokazywać ciekawe propozycje z metką „Made in Poland”. Dzięki pracy w modzie, mam okazję nie tylko oglądać nowe kolekcje, ale przede wszystkim poznawać wielu ciekawych ludzi. Bohaterką dzisiejszego wpisu, jest Joanna Jachowicz, a dokładnie jej nowa kolekcja, którą tak się składa, miałam okazję stylizować jakiś czas temu.

Joanna, z podróży do Paryża przywiozła pomysły na nową, minimalistyczną kolekcję. Obok charakterystycznych dla jej stylu kamizelek i obowiązkowych prostych sukienek, wśród nowości znajdziemy również dłuższą kurtkę bomber, która od razu zwróciła moją uwagę. Jest idealną alternatywą dla satynowych, haftowanych kurtek, które w tym sezonie opanowały kolekcje projektantów i sieciówek.

Dziś postawiłam na total look z atramentowego weluru, który możecie zobaczyć również na modelce z kampanii Joanny. Tym razem nie mogłam sobie pozwolić na głęboki dekolt, dlatego zdecydowałam się założyć sukienkę tył na przód. Lubię ubrania, które można nosić na różne sposoby. Ta sukienka będzie idealna właśnie w wersji „na odwrót”, do pracy. Za to na wieczór już z dekoltem.




Sukienka - Joanna Jachowicz
Bomber - Joanna Jachowicz
Torebka - MMC
Buty - ZARA


Poniżej, możecie zobaczyć kampanię Joanny Jachowicz autorstwa świetnego duetu Koty2. Przed ich obiektywem, stanęła piękna Ola Dutka z New Age Models. Makijaż i fryzurę przygotowała Justyna Szczęsna, a ja, odpowiadałam tym razem za stylizacje :)






1 komentarz:

Dziękuję za komentarz