Przyciski

czwartek, 28 kwietnia 2016

Instagram mix

Ostatnio zdecydowanie brakowało mi czasu na prowadzenie bloga i przyznam, że zaczęłam za tym tęsknić. Przejrzałam mój Instagram i o ile znalazłam tam mnóstwo zdjęć z różnych wydarzeń i prawie tyle samo świetnych ujęć mojego czworonożnego przyjaciela, to zabrakło tam mnie. Majówka to chyba idealny czas żeby rozpocząć zmiany, więc zaraz po weekendzie pojawi się nowy wpis ze stylizacją. Tymczasem zostawiam Was z instagramowym podsumowaniem ostatnich miesięcy. Oj działo się... :)



1. Otwarcie Concept Store YES. Nowe wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy znajdziecie przy ulicy Mokotowskiej 57.
2. Pokaz kolekcji Dawida Wolińskiego podczas eventu lodów Magnum w wyjątkowym wnętrzu Ufficio Primo.
3. Jubileuszowy pokaz duetu MMC.
4. Pokaz kolekcji Dawida Wolińskiego.
5. Prezentacja kolekcji Conscious Exclusive w showroomie H&M.
6. Instalacja modowa MMC podczas urodzin magazynu K MAG.
7. Tort, który był idealnym uzupełnieniem prezentacji kolekcji Loft37 z motywami Reksia.
8. Pokaz kolekcji Tomaotomo.
9. Po pokazie kolekcji Roberta Kupisza.
10. Prezentacja kolekcji i pierwszego zapachu marki La Mania. 
11. Finał Top Model podczas którego miałam okazję siedzieć za Kasią Sokołowską i Kasią Struss.
12. Mój faworyt już jako zwycięzca Top Model. Radku jeszcze raz gratuluję! 
13. Pokaz pięknej kolekcji Paprocki & Brzozowski. 
14. Urodzinowy pokaz fantastycznej kolekcji Bizuu z piosenką Zou Bisou Bisou w tle. 
15. Nagranie odcinka Top Model, w którym gościem specjalnym był Robert Kupisz. 

Więcej zdjęć z pokazów i eventów znajdziecie na moim Instagramie @agnieszkaoleszek

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz