Przyciski

sobota, 23 czerwca 2012

KOSZULA W KRATĘ Z ĆWIEKAMI

Koszuli w kratę szukałam od dawna. Zawsze jednak coś stawało na przeszkodzie by ją kupić. A to nie taki materiał o jaki mi chodziło. A to nieciekawa kolorystyka i tak dalej. Ta jednak jest idealna.

I've been looking for a tartan shirt for a very long time. There always was something that kept me from bying it. If it wasn't a material, colours were bad and so on. This one is perfect.




Koszula / Shirt - ZARA
Plecak / Backpack - LANCA
Leginsy / Leggings - ZARA
Kapelusz / Hat - ASOS
Bransoletka / Bracelet - H&M
Buty / Boots - ebay

36 komentarzy:

  1. Kaira McLilian23 czerwca 2012 14:45

    koszula i łańcuch super. Legginsy i buty na plus, myslalam o czyms podobnym. Tylko kapelusz mi nie pasuje :>

    OdpowiedzUsuń
  2. plecak, koszula, wszystko *_*
    cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem kompletnie zakochana w tym zestawie, każdy jej element jest idealny!!!
    a koszula jest idealna!
    to Twoja najlepsza stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie. Powiedz mi proszę czy ta koszula jest z jakiejś nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest w aktualnej kolekcji -> http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/en/zara-S2012/189508/826594/STUDDED%2BCHECKED%2BSHIRT

      Usuń
  5. Mam podobną, ta sama kolorystyka i właśnie o taką mi chodziło. Aplikacja na kieszeniach to fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle wierna sobie i nie sztampowa. To się ceni;)
    pozdrawiam. świetny look

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna ta koszula tak bym ją chciała ale niestety cena jest przerażająca ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te łańcuchy, krata i w ogóle! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. love the leather leggings <3

    http://www.tseparfait.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie klimaty! Jest stylowo i z charatkerem! yes, yes, yessss!

    OdpowiedzUsuń
  11. I have just discovered your blog and I wanted to say I love your style! Bookmarked it ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooooooooo koszula naprawdę fajna!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wciąż poszukuję idealnej, a Twoja wygląda na prawdę genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dlugo szukam idealnej koszuli, a Twoja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. marzę o takiej koszuli i plecaku *_____*
    chciałabym wiedzieć co sądzisz o moich początkach : olarsmin.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łańcuchy pod kołnierzykiem robią wrażenie. i ten plecak! szukam czegoś podobnego od dawna

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tym zestawie<3

    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. this is like a glamme up grunge; love it!!

    XO Sahra
    EffortlessCool

    OdpowiedzUsuń
  19. plecak i biżuteria niesamowite :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki masz rozmiar tej koszuli ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przepraszam, że tak ci zawracam głowę, a pamiętasz może czy ta koszula zaczynała się od rozmiaru xs? czy dostępna była tylko od S?

      Usuń
    2. a przepraszam, że tak zawracam ci głowę :) pamiętasz może od jakiego rozmiaru zaczynała sie ta koszula? czy s to był najmniejszy rozmiar?

      Usuń
    3. Nie jestem pewna na 100%, ale chyba S była najmniejsza.

      Usuń
  21. hej mam pytanie kiedy kupilas ttą koszule?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz