Przyciski

poniedziałek, 5 marca 2012

WIOSENNE ZAKUPY I CHATKA DLA PINKDOGa

Wczoraj byłam na zakupach w Warszawie. Co prawda nie kupiłam rzeczy, po które pojechałam, bo albo ich nie było, albo ich jakość była dużo gorsza, niż to się mogło wydawać oglądając zdjęcia katalogowe. Znalazłam jednak w H&M buty z żółtą podeszwą  i dwie czapki z kolekcji NEO SPORT. W IKEI nową chałupkę dla różowego psa. Nie jest ona tak powalająca jak biała klatka, której poszukuję, ale też mi się bardzo spodobała. 


Yesterday I was in Warsaw. I didn't buy things I wanted to, because of their lack or quality. I found shoes with yellow soles and two hats from NEO SPORT collection in H&M. New cottage for pinkdog in IKEA. It's not as great as white cage which I'm looking for, but it's ok too. 





25 komentarzy:

  1. czapki zajebiste ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jak słodko, superr !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty mimo fasonu, którego nie noszę bardzo mi się podobają! a klatka dla pink dog'a jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty zupełnie nie w moim stylu, ale jestem przekonana, że fajnie je zestawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne czapki! I genilana ozdoba pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty!
    nie widzę ich na stronie, h&m... ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią kupiłabym i buty i czapki. Niestety w żadnym znanym mi H&M;ie ich nie uświadczyłam :(
    Gratuluje zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam wcześniej tego Twojego pieska, słodki jest. A czapeczki czaderskie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. JAk znajdziesz taką klatkę, daj znać! ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super domek dla rozowego czworonoga!

    OdpowiedzUsuń
  11. te buty mnie kuszą już jakiś czas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa te kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. buty są na prawdę świetne!
    zapraszam do siebie :)
    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz