Przyciski

niedziela, 18 grudnia 2011

PIKOWANY PŁASZCZ NA ZIMĘ

Nienawidzę puchowych kurtek i płaszczyków. Jeżeli coś poza pogodą może mi w zimie popsuć humor to właśnie to, że trzeba je nosić. W tamtym roku obeszłam się bez nich. Na ten rok natomiast zaplanowałam zakup kolejnego futerka. Niestety wymarzonego z długim włosiem nigdzie nie dostałam w moim rozmiarze. Co dziwniejsze podczas poszukiwań moją uwagę zwrócił puchowy płaszczyk. Od razu musiał trafić do mojej szafy, bo w końcu nie codziennie można trafić na idealny. Teraz zima mi nie straszna, ale wcale nie żałuję, że jej nie ma i równie dobrze może wcale nie przychodzić.

I hate fluffy jackets and coats. If it something about winter that can ruin my mood it's that I have to wear them.  I had survived last winter without them. This year I decided to buy another coat. Unfotunately I couldn't find any with long hair in my size. The strange thing is that during my searching, the fluffy coat attracted my attention. He had to go to my closet - You don't find the perfect one every day. I'm not affraid of winter this year, but still I don't regret she's not here and it can stay that way.




Płaszcz / Coat - ZARA
Legginsy / Leggings - H&M - DRAGON TATTOO
Buty / Shoes - JEFFREY CAMPBELL LITA
Torebka / Bag - ebay
Pierścionki / Rings - H&M, ebay
Sweter / Cardigan - H&M - DRAGON TATTOO

31 komentarzy:

  1. Ładny ten płaszczyk, ja też zawsze omijałam tego typu odzienie wierzchnie, bo po prostu wyglądałabym w nim jak puchata kula(dobrze być szczupłym jak Ty):P

    A legginsy kocham od kiedy zobaczyłam je u Ciebie ;)

    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna ja właśnie dlatego tak nie lubię takich płaszczy i kurtek, bo nie wystarczy wcale być szczupłym, ba one chyba nawet anorektyczkę by pogrubiły. To jest jedyny płaszcz, w którym nie czułam się jak bombka choinkowa dlatego tak mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko świetne się komponuje, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na puchowy płaszcz to ten rzeczywiście wygląda na kimś fajnie, gratuluję fajnego zakupu. Poza tym wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. i ze skórzanymi spodniami wymiata..

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy jest, chętnie widziałabym go u siebie w szafie. a z kurtkami i płaszczami co roku mam problem, jeszcze żeby w sklepach były chociaż jakieś ciepłe..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałabym się, że spodoba mi się jakakolwiek puchowa kurtka. Twoja mnie jednak przekonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, uwielbiam rzeczy z tej serii H&M <3 Musisz koniecznie przeczytać książkę, ja się strasznie jaram :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit:)

    http://twin-spin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ehhhh zazdroszczę Ci tych perełek z H&M, u mnie niestety nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz faktycznie świetny. Ja też nie lubię tych pikowanych bez, a ten wygląda bardzo zgrabnie. I jak dla mnie to zima też może w ogóle przychodzić :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten płaszczyk!Do legginsów wzdycham:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz i legginsy są fenomenalne. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszczyk jest prześliczny! mega outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  15. the leggings are so cool! and like your coat too :)

    feel free to join my original giveaway on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę zapytać ile kosztowały legginsy?
    We Wrocławiu ta kolekcja była niepełna i niestety ich nie znalazłam.
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  17. legginsy wręcz kocham! i rzeczywiście świetny płaszczyk !

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite połączenie pikowanej kurteczki i spodni podobne do tych na motor ;* piękna.

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście rewelacyjny, chyba przez to niewielkie pikowanie. ja na samą myśl czymś puchowym dostaje gęsiej skórki!

    idę dzisiaj do zary, może na niego trafie^^

    OdpowiedzUsuń
  20. nie byłam przekonana do pikowanych kurtek/ płaszczyków, ale ta wygląda naprawdę dobrze, tak delikatnie ;)
    świetne legginsy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. torba jest najlepsza !
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo zauważyłam u Ciebie te swietne legginsy z HMu będę musiała się za nimi rozejrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk śliczny, ale mnie najbardziej podoba się torba:D

    OdpowiedzUsuń
  24. waow! this look is stunning on you.. p.s. it's Christmas time and I have another gift for you! Don't miss out! http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-x-mystery-fashion-goodiebag.html

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie:)

    zapraszam na rozdanie 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz