Przyciski

poniedziałek, 5 września 2011

BRĄZ I ZŁOTO NA ZBLIŻAJĄCĄ SIĘ JESIEŃ


W tym sezonie kolorem na jesień jest przede wszystkim burgund. Ładny, ale z pewnością już niedługo zbyt popularny by wiązać z nim plany. Ja tej jesieni postawię na brąz. Zawsze miałam dystans do tego koloru. Próbowałam się do niego przekonać torebkami czy butami, bardzo rzadko zdarzało mi się kupić ubranie w tym kolorze. Teraz obok białego jest moim ulubionym kolorem.

Burgund is color for this season. Nice, but too popular If You want to do something with it in the future. Me as myself will go for bronze for the upcoming autumn. I always had a sort of distance for this color. I tried to talk myself to it with bags and shoes, but I very rarely bought something in this color. Now – next to white – is my favorite.




Kamizelka / Vest - H&M TREND
Buty / Shoes - JESSICA SIMPSON DANY
Torebka / Bag - MOSCHINO
Zegarek / Watch - ASOS
Kapelusz / Hat - TOPSHOP
Pierścionek / Ring - ebay

56 komentarzy:

  1. ja tez:D Genialnie wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie! Dodaję się do obserwatorów.

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka, zegarek i kamizelka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny look!!
    100% szyku i klasy :)
    Bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te buty. a co do jesiennych kolorów. również stawiam na brąz , a do niego beż i złoto!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Girl, you are looking fabulous!
    I love your vest, it suits you!:)

    I really like your blog, I liked you Fb page....wanna follow each other?

    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie pokazałaś kapelusza z innej perspektywy bo jestem ciekawa jak wygląda część poza wewnętrzną stroną ronda ;) Ogólnie bardzo ciekawy look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torebka jest przepiękna jak z resztą cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to samo z brązem, kiedyś nielubiany teraz często pojawia się w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie ;* i kocham ten pierścionek! kupiłam taki, ale z czerwonym oczkiem :).
    Jeśli masz czas wpadni do mnie na nowy post ;p.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna stylizacja, dobrze Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz obłędnie w tym zestawie!Rewelacyjne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swieta racja,co do burgundu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny outfit i taki styl bardzo Ci pasuje!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. kamizela & buty... pure love!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgaduje ze kamizelka raczej nie nabyta w Lublinie ale jest świetna;) co do kolorów ja chyba powoli zaczne odkrywać zielenie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. aależ widzę cudowny zegarek !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. masz rewelacyjny styl, w którym prezentujesz się przecudownie!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw b udany ale powiem Ci szczerze, że zawsze w Twoich zestawach przeszkadzaja mi Twoje włosy tzn uczesanie czy kolor- nie wiem w takim jakiś nieładzie są;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalia niestety nie w Lublinie, a w Warszawie, ale może i my kiedyś doczekamy się działu trend (może nie nastąpi to szybko, ale można mieć nadzieję)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz niesamowicie pięknie. Nie wiem co więcej napisać, bo musiałabym nad każdym elementem tego stroju wygłaszać banały ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie dobrane kolory:D wyglądasz prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie! + obserwuję

    Zapraszam do obserwowania:
    http://vacuumshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się to, że kapelusz nie zasłania Ci połowy twarzy i nie obciąża Twojej małej figurki. Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam twoją torbę moschino! klasa ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. kamizelka rewelacyjna , a torba Moschino ....uwielbiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow świetnie wyglądasz ;) Coraz bardziej podobają mi się twoje stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczna kamizelka :))) i ta torba !

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zestawienie:) szczegolnie zwrocilam uwage na zegarek, jest cudowny:)! zapraszam do siebie i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  31. super wyglądasz, fajne kolory i nietuzinkowy styl :) buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  32. torebka jest fajna
    http://smartnesspattern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zajebiście wyglądasz, zastanawiałam się nad kupnem tych butów ale nie byłam pewna czy są wygodne, poza tym są strasznie wysokie więc miałabym w nich grubo ponad 1.80 ;o

    OdpowiedzUsuń
  34. Agata szczerze polecam. Jak w nich dłużej nie chodzę to potem raz mi pięty za karę obetrą i znów mogę w nich chodzić tak jak widać na zdjęciach nawet po fatalnej nawierzchni Starego Miasta. Mieć ponad 1.80 musi być na pewno fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw! a buty.. są idealne ;)
    bardzo mi się podoba Twój blog, więc dodaję go do obserwowanych ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super outfit, very chic colour! :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Twój styl mnie powala, pozytywnie oczywiście :)))
    masz świetne wyczucie
    Śliczna sukienka, a Ty wyglądasz super :))
    Zapraszam również do mnie, do wygrania bony do sklepu z biżuterią http://paniaga.blogspot.com/2011/09/konkurs-bony-do-zgarniecia.html oraz relacja z pokazu Mariusza Przybylskiego http://paniaga.blogspot.com/2011/09/pokaz-mariusza-przybylskiego-09-09-2011.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ubóstwiam cię w tych boskich butach! A poza tym świetna kamizelka no i ten dobrze mi znany pierścień... :) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  39. Po prostu kocham ten outfit!!!!!!!!!Kamizelka jest genialna!A kapelusze uwielbiam od zawsze:)
    Pozdrawiam:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz