Przyciski

piątek, 2 lipca 2010

POCZĄTEK

Postanowiłam zrobić coś jeszcze jako nastolatka przed moimi 20-tymi urodzinami, które nieuchronnie się zbliżają i to "coś" to właśnie ten blog.
Moje ubrania pochodzą głównie z h&m, bo z uwagi na moje miejsce zamieszkania jestem odizolowana od marek, które lubię.
Na początek zestaw na upały. Przede wszystkim jestem zadowolona z kapelusza, bo od zawsze mam manię na punkcie wszelkiego rodzaju nakryć głowy.
Będę wdzięczna za wszystkie komentarze, zarówno te dotyczące stroju jak i wyglądu bloga, bo dopiero debiutuje w tym temacie i jestem całkiem zielona.


Kapelusz - H&M
Bluzka - ATMOSPHERE
Szorty - H&M
Buty - H&M
Torba - ZARA
Łańcuszki - ATMOSPHERE
Bransoletka - H&M

4 komentarze:

  1. Właśnie te buty chciałam <3 chociaż podobno zamki się rozwalają w nich.
    www.artistic-disorder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentujesz:)
    buty - mistrz!! :D
    a kapelusz - aaaaaaaa także moja mania :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    (feszynszol.blogspot.com) :)
    xoxo S.

    OdpowiedzUsuń
  3. no .. zestaw śliczny , najbardziej podoba mi sie torebka i buty <3 ;D
    zapraszam rowniez do siebie :
    http://ajmissindependent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz