Przyciski

sobota, 2 kwietnia 2011

JESSICA SIMPSON DANY ZE SKARPETKAMI

Jedni uwielbiają zestawiania sandałków ze skarpetkami, drudzy ich nienawidzą. Mnie to połączenie odpowiada w małej ilości przypadków. Jednak buty Jessica Simpson Dany są chyba stworzone by nosić je ze skarpetkami. Dziś za sprawą pięknej pogody mogłam też pozwolić sobie na ubranie mojej spódnicy z nastygal.com. Muszę przyznać, że już po jednym założeniu trafiła na listę moich ulubionych ubrań. Ostatnio na moim blogu dość rzadko pojawiały się nowe zestawy, ale w tym tygodniu się to zmieni także zaglądajcie.

Ones love combination of sandals and socks, others hate it. I like it in very few cases. However Jessica Simpson’s shoes are made to wear them with socks. Because of the good weather I was allowed to wear skirt from nastygal.com. I have to admit that after one wearing it’s on my favorite list. There weren’t many new sets recently but it’s going to change very soon so take a look. 





Spódnica / Skirt- nastygal.com
Bluzka / Blouse- H&M
Skarpetki / Socks - H&M
Kapelusz / Hat - TOPSHOP
Buty / Shoes - JESSICA SIMPSON DANY jessicasimpsoncollection.com

32 komentarze:

  1. dla mnie bomba.. i jak się chodzi w tych butkach, bo przyznam szczerze,że jeszcze ich w terenie nie testowałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jest prosto to znośnie. Byłam w nich na półmetku to ze dwa razy zdejmowałam, bo nogi się jednak męczyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, wyglądasz fantastycznie! wg mnie chyba Twój najlepszy zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz super! wszystko mi sie podoba, a w tej spódnicy się zakochałam ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny zestaw! słyszałam że podobne buty do tych, tyle że JC są wygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja i super zdjęcia, wszystko mi się tu podoba. jeśli chodzi o skarpetki, gdybyś ich nie dodała byłoby tak znośnie i porządnie i poprawnie, fajnie, że do swoich strojów przemycasz trochę zaskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam połączenia takich bluzek ze spódnicami ;)
    cudowne jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko, ale nadal nie podobają mi się Twoje włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci tych butów - są świetne :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wielkim wrażeniem!
    spódnica razem z bluzką wygląda jak sukienka ♥ :)

    buty są przepiękne, i nawet pasują do noszenia razem ze skarpetkami!

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się ze te buty sa jednymi z niewielu modeli ktore wygladaja ze skarpetkami fantastycznie :) super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze skarpetkami rzeczywiście dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba! Mam wrażenie że mejkap jest jakiś inny, może mocniej podkreśliłaś brwi? Tak czy siak dzisiaj jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Kają, to chyba najlepszy Twój "look".

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo lubię takie połączenie ale na kimś, sama wyglądam tak tragicznie (chyba), Tobie jest tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, strasznie Cię lubię :)
    Buty są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  17. te buty akurat dobrze wyglądają ze skarpetkami, tak naprawdę tak bardzo zazdroszczę Ci tych butów, że nieważne do czego je założysz będą mi się świecić oczy patrząc na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty są genialne <3
    wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uważam że skarpetki stanowią świetne tło dla tych butów BTW wyglądasz bardzo fajnie w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest ogień!
    Buty i kapelusz naprawdę Ci ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te byty są fantastyczne! straszni Ci ich zazdroszczę!

    ps. zapraszam na konkurs na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  22. absolutnie cudne buty i kapelusz! :))
    świetny zestaw!

    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. buty super, ale spodnica srednio przypada mi do gustu. Mimo wszystko lubię Twoje zestawy i często zaglądam:) Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam tutaj:
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjny zestaw. wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. tych sandałów bardzo Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz